Praktische zaken

Absentie

Onze school is open van 08.25 uur tot 17.00 uur en alle lesroosters vallen binnen deze tijden. Leerlingen moeten tijdens deze schooltijd altijd beschikbaar zijn, ook als het rooster soms niet de volledige lesdag in beslag neemt.

Lees meer over absentie

Inloggen Magister

In Magister vind je meer informatie over de aanwezigheid, roosters, cijfers en het huiswerk.

Direct inloggen Magister

Post voor ouders

Regelmatig versturen wij post omtrent lopende zaken binnen het Rietveld Lyceum. Wij houden jullie graag op de hoogte van de ontwikkelingen op school.

Bekijk post voor ouders

Lestijden

Een schooldag duurt van 08.25 uur tot 17.00 uur. De lesroosters vallen binnen deze tijd. Je moet het gehele schooljaar tijdens de schooltijd beschikbaar zijn. Dit geldt ook als je rooster op sommige dagen niet de volledige schooltijd in beslag neemt.

Bekijk de lestijden

Roosters

Bekijk direct de verschillende roosters, de jaarplanning, de agenda en de (algemene) lestijden. Ook vind je hier informatie over de toetsweek.

Bekijk de roosters

Downloads

Op de pagina downloads zijn alle documenten terug te vinden, zoals de schoolgids, schoolkosten, de roosters voor het centraal examen, de lessentabel en het programma van toetsing en afsluiting.

Bekijk alle downloads