Ik ben ouder/verzorger

Magister

Als ouder vind je in Magister meer informatie over de aanwezigheid, roosters, cijfers en het huiswerk.

Direct inloggen

Absentie

Onze school is open van 08.25 uur tot 17.00 uur en alle lesroosters vallen binnen deze tijden. Er zijn verschillende soorten absentie, zoals ziekmelding of verlof.

Meer informatie over absentie

Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen of wil je meer informatie? Bekijk dan onze veelgestelde vragen en vind direct antwoord op je vraag!

Overzicht veel gestelde vragen

Antwoord op je vragen

Praktische zaken

Wil je meer weten over ziekmelding, een vertrouwenspersoon of zoek je bepaalde formulieren?

Klik dan hier voor meer informatie

Gastdocenten

Gastdocenten uit allerlei organisaties en bedrijven laten de leerlingen op interactieve wijze kennis maken met hun vak. Zo krijgen de leerlingen een uniek inkijkje in de maatschappij, verbreden en verdiepen zij hun kennis en ontwikkelen zij zich op het gebied van burgerschap.

Meer informatie over gastdocenten

Medezeggenschap en betrokkenheid

Ouders die betrokken zijn bij school hebben een positieve invloed op het welbevinden en de prestaties van leerlingen. Goede samenwerking tussen ouders en school is belangrijk.

Meer informatie over ouderbetrokkenheid